Antoon van Rosmalen stopt als raadslid
08-Oct-2024 19:45

Leestijd 0 minuut

Antoon van Rosmalen stopt als raadslid voor GroenLinks. Hij was 34 jaar lid van deze partij en werd in 2012 voor het eerst raadslid nadat hij diverse andere functies binnen deze partij had vervuld. In 2022 werd hij fractievoorzitter.

Zijn plek wordt nu overgenomen door Hessel Bos die nu is benoemd als raadslid voor GroenLinks.

Door het terugtreden van Van Rosmalen is er ook een positie in het Presidium (dagelijks bestuur van de gemeenteraad) vrijgekomen. Deze wordt in gevuld door Wies Korver-van Weegberg (fractievoorzitter GroenLinks).

Auteur: Alfred Heeroma

85 keer werd dit bericht gelezen






Den Bosch Politiek | Antoon van Rosmalen stopt als raadslid