Wieke van de Leemput als raadslid benoemd
07-Oct-2025 19:25
Leestijd 0 minuut
Op 9 september nam Paul van der Krabben na 47 jaar politiek actief te zijn geweest, afscheid van de gemeenteraad. Hij stopte vanwege persoonlijke redenen. Hij zat in de gemeenteraad namens Bosch Belang.
Wieke van de Leemput is hem opgevolgd en werd op 7 oktober 2025 als raadslid benoemd.
Auteur: Alfred Heeroma
123 keer werd dit bericht gelezen

