Geen afvalinzameling meer
06-Jan-2026 15:25

Leestijd 1 minuut

vuilniswagenInSneeuw.jpg title =
Vanwege code oranje stopt de Avalstoffendienst met het inzamelen van afval totdat het minder glad is.
Fotograaf: Afvalstoffendienst - Bron: Afvalstoffendienst

Woensdag 7 januari wordt er in heel de gemeente Den Bosch geen afval ingezameld. Dit geldt zowel voor huishoudens als voor bedrijven.
Deze week worden er ook geen kerstbomen opgehaald en heeft het geen zin deze aan te bieden voor inzameling. Er zal worden bekeken of er een andere oplossing mogelijk is.

Ook de milieustraten zullen woensdag (en mogelijk de rest van de week) gesloten zijn en worden glas en textielcontainers niet geleegd.

Het is ook niet mogelijk om grofvuil op afspraak te laten ophalen.
De balie van de Afvalstoffendienst is ook gesloten en is contact alleen telefonisch of via e-mail mogelijk.

Bewoners worden verzocht geen afval op straat te zetten.

Update 8 januari 2026
De afvalinzameling wordt hervat, maar alleen waar het kan, alleen GFT-afval wordt niet ingezameld. De milieustraten op Treurenburg en Kruisstraat zijn weer open.

Auteur: Alfred Heeroma

218 keer werd dit bericht gelezen






Den Bosch Politiek | Geen afvalinzameling meer