Rosmalens Belang presenteert kandidaten
12-Dec-2025 17:28
Leestijd 1 minuut
Rosmalens Belang heeft de lijst met kandidaten voor de komende gemeenteraadsverkiezing opgesteld. Ze hebben zowel voor ervaring als nieuwe energie gekozen. Ze hebben voornamelijk gekozen voor kandidaten uit Rosmalen, Nuland en Vinkel. Ze menen daardoor dichter bij de inwoners te staan. Ze willen zich inzetten voor leefbare en sterke buurten.
Lijsttrekker Jochem Huibers (Sparrenburg): "Samen doen, dichtbij en betrokken, met hart voor onze dorpen en wijken. Ik ben ongelooflijk trots op deze lijst en op iedereen die zich inzet voor onze dorpen en wijken."
De top 10 wordt gevormd door:
2 Johan Kouwenberg (De Groote Wielen) – "Vooruit met lef."
3 Roos van der Kallen – van der Donk (Nuland) – "Linksom of rechtsom, we gaan ervoor!"
4 Remco Kitslaar (Molenhoek) – "Ook met kleine stapjes kom je op de bestemming."
5 Bart van der Kallen – "Wat goed is voor mijn buurt, is goed voor alle buurten."
6 Noortje van den Boogaard – "In verbinding voor een gezamenlijk doel."
7 Michiel Houdijk (De Overlaet) – "Samen maken we de toekomst."
8 Lonneke de Laat – "Groot dromen, klein beginnen."
9 Felix van den Nieuwendijk – "Leef langzaam, heb oog voor elkaar."
10 Stefan Aarsel (Hintham) – "Voor iedereen een leefbare wijk."
In totaal staan er 36 kandidaten op de lijst. Huidig wethouder Roy Geers is lijstduwer. De partij zit momenteel met 4 leden in de gemeenteraad.
Auteur: Alfred Heeroma
268 keer werd dit bericht gelezen

